Jak schudnąć przed wakacjami? Wypracuj sylwetkę przed urlopem!

Już za około cztery miesiące wejdziemy w okres letni. Wysokie temperatury sprawią, że będziemy zmuszeni odsłaniać coraz więcej ciała. Dlatego też, jeśli masz nadwagę – to ostatni dzwonek, by podjąć trudy odchudzania.

Aby schudnąć do wakacji, musisz najpierw ocenić swój cel. Ile chcesz schudnąć? Jak chcesz wyglądać? Wizualizuj Twoje wyzwanie – dzięki temu wzmocnisz motywację.

Jak zacząć?

Redukcja zbędnych kilogramów to proces stanowiący niemałe wyzwanie. Wszak, ingerujemy dosyć znacząco w swoje ciało – zarówno procesami dietetycznymi, jak i treningowymi.

Osoby, które mają więcej niż 10 kilogramów nadwagi powinny zacząć od realizacji podstawowych badań. To pozwoli ocenić skład i kondycję ciała.

Dieta – podstawa odchudzania?

Podstawowym procesem dietetycznym jest rzecz jasna dieta. Jadłospis powinien być skonstruowany w taki sposób, aby był nie tylko skuteczny, ale także smaczny. Dlaczego jest to tak istotne? Musimy zadbać o to, by odchudzanie było jak najmniej uciążliwe.

Zasady diety odchudzającej:

  1. Liczba posiłków wynosić musi od minimum 4 do nawet 7.
  2. Pory konsumowania posiłków są stałe.
  3. Odstępy pomiędzy posiłkami są równe.
  4. Bilans każdego posiłku jest inny (uwarunkowany przez podejmowaną aktywność fizyczną w czasie dnia).
  5. Spożycie wody jest nie mniejsze niż 2-3 litry na dobę.

Trening – dlaczego warto być aktywnym?

Niezwykle istotnym procesem dla odchudzania jest trening. To właśnie za sprawą jego realizacji możemy spalać odłożoną już tkankę tłuszczową.

Wyróżnia się wiele różnych form treningowych na odchudzanie. Najefektywniejszą są wszystkie te, które cechuje: ogólnorozwojowość, stała intensywność oraz regularność. Niekiedy istotne jest również to, aby trening był progresywny (coraz intensywniejszy).

Ćwiczyć można zarówno w domu (podstawowe plany fitness), na siłowniach, lub na zewnątrz (bieganie, jazda na rowerze, pływanie itd.)

Suplementacja: zielony jęczmień

Zielony jęczmień to preparat, który jest popularny dosłownie na całym świecie. Stosowany głównie na odchudzanie środek może pochwalić się naprawdę świetnymi opiniami i recenzjami.

Zielony jęczmień – właściwości

Zielony jęczmień to suplement diety, który bogaty jest między innymi w błonnik. Ta substancja, nie podlega trawieniu. W jelitach pochłania toksyny i złogi tłuszczów, a następnie jest wydalana. Dzięki temu zielony jęczmień poza oczywistą funkcją odchudzającą stanowi również sprawdzony sposób na detoksykację organizmu.

Zielony jęczmień wspomaga również cały układ trawienny. Przyśpiesza metabolizm, ogranicza przyswajanie złego cholesterolu oraz trójglicerydów. Ponadto, za sprawą tego suplementu diety można również wyregulować rytm wypróżnień i przyśpieszyć perystaltykę jelit.

Zielony jęczmień – stosowanie

Suplement ten należy stosować 1-2 razy dziennie. Występuje w wygodnej, tabletkowej formie. Preparat należy popijać dużą ilością wody (około 250 ml).

Stosowanie zielonego jęczmienia jest w pełnio bezpieczne. Produkt ten nie powoduje absolutnie żadnych skutków ubocznych. Można go stosować zarówno profilaktycznie, jak i w celu redukcji zbędnych kilogramów.

Pełne bezpieczeństwo stosowania potwierdzają liczne badania kliniczne.

Zielony jęczmień – efekty stosowania

Cieszący się niezwykle pozytywną opinią zielony jęczmień chwalony jest głównie za swoją efektywność. Jeśli chodzi o procesy redukcyjne to suplement ten pozwala chudnąć nawet w tempie kilku kilogramów na miesiąc. Przy czym, co niezwykle istotne – absolutnie nie powoduje tzw. efektu jojo.

Konsumenci chwalą sobie zielony jęczmień także za szybkość działania. Według licznych opinii, efekty stosowania zauważalne są już po kilku tygodniach.

Reasumując, zielony jęczmień to jeden z najlepszych aktualnie dostępnych suplementów diet. Wysoka skuteczność, pełne bezpieczeństwo stosowania i szybkość działania – to tylko część z zalet tego produktu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *